Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Η κ. Δώρα ζητάει βοήθεια!

Η κ. Δώρα, δασκάλα των Απίθανων του 14ου, έψαχνε να βρει τους μαθητές της. Βρισκόταν στο αερόστατο πολλές μέρες. Τώρα όμως είχε να αντιμετωπίσει ένα σοβαρό πρόβλημα. Η τροφή της τελείωνε. Κάλεσε στο αστροτηλέφωνο τα απίθανα αστεράκια της για να τη βοηθήσουν να λύσει το πρόβλημα. . .
-Απίθανα αστρόπαιδά μου, βοηθήστε με σας παρακαλώ! Βρίσκομαι με το αερόστατο ψηλά πάνω από το Κρητικό πέλαγος. Το φαγητό μου έχει τελειώσει. Πείτε μου πώς μπορώ να εξασφαλίσω φαγητό για μέρες, ώστε να αντιμετωπίσω τη πείνα μου! Έχω μαζί μου ένα σακουλάκι φακές, πλαστικά ποτηράκια και βαμβάκι. Αν μαγειρέψω τώρα όλες τις φακές και τις φάω, θα ξεμείνω εντελώς από φαγητό. Τι μπορώ να κάνω;
Στο βιβλιαράκι διαβάστε τις πανέξυπνες λύσεις που πρότειναν οι Απίθανοι! 

Book titled 'Η κ. Δώρα ζητάει βοήθεια!!!'Read this book made on StoryJumper
Έτσι, χρησιμοποιώντας τα αντικείμενα που είχε μαζί της στο αερόστατο η κ Δώρα, κατάφερε να λύσει το πρόβλημα του φαγητού μέσα σε λίγες μέρες…!

-Καλή όρεξη κ. Δώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου