Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Δημιουργικότητας συνέχεια: Τα χεράκια μου να πλύνω δεν ξεχνώ...

Ο δημιουργικός οίστρος που έχει εγκατασταθεί στα σπίτια όλων των Απίθανων συνεχίζεται. Αυτή τη φορά σειρά έχει η δημιουργία ενός τραγουδιού! Τι τραγούδι; Φυσικά τραγούδι για την προστασία από τον κορωνοϊό...
Στίχοι από την κ. Λίνα Κυνηγοπούλου (https://blogs.sch.gr/kalkynigop/2020/01/29/enantia-stin-gripi/) και εκτέλεση από τον Απίθανο Δημήτρη!




Τα χεράκια μου να πλύνω δεν ξεχνώ,
κάθε μέρα πριν από το φαγητό.
Κι έτσι πάντα έχω εγώ υγιή οργανισμό.
Τα χεράκια μου να πλύνω δεν ξεχνώ.

Τα χεράκια μου κοντά τα κρατώ,
δεν τα βάζω μες στο στόμα μου λεπτό.
Δεν τα βάζω ούτε στη μύτη, καθαρά τα συγκρατώ, 
και τους φίλους μου προσέχω που αγαπώ!

Κι άμα μου' ρθει εμένα φτάρνισμα τρελό,
κι άμα βήξω δυνατά και κουραστώ,
τα χεράκια μου γυρίζω, στον αγκώνα μου βουτώ
και τους φίλους μου προσέχω που αγαπώ!

Χαρτομάντιλα κοντά μου έχω εγώ,
τη μυτούλα να σκουπίσω προσπαθώ,
κι άμα τύχει να φυσήξω, μες στον κάδο τα πετώ,
τα χεράκια μου να πλύνω δεν ξεχνώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου